Download Books For Kći Lotršćaka Free Online

Download Books For Kći Lotršćaka  Free Online
Kći Lotršćaka Hardcover | Pages: 304 pages
Rating: 4.39 | 828 Users | 18 Reviews

Present Of Books Kći Lotršćaka

Title:Kći Lotršćaka
Author:Marija Jurić Zagorka
Book Format:Hardcover
Book Edition:Anniversary Edition
Pages:Pages: 304 pages
Published:1987 by August Cesarec (first published 1922)
Categories:Historical. Historical Fiction. Romance. Classics. Fiction

Commentary Conducive To Books Kći Lotršćaka

"Čuj, Mandušo, da sam pakleni đavo, pred tvojim bih vratima odložio svoju crnu dušu."

Photobucket


Ovu knjigu sam prvi puta pročitala u osnovnoj školi, prva od Zagorke, i zaljubila sam se odmah! Neke dijelove znam napamet, koliko sam ih puta pročitala Photobucket Jednostavno ju obožavam, uvijek će mi biti jedna od najdražih Zagorkinih knjiga Photobucket




Stil pisanja

Zagorkine romanse su nešto najbolje, toliko emotivne, a uz to pune pustolovina i većinom nekih državnih spletki :)
Što me šokiralo kad sam ovu knjigu počela čitati - pisano je u sadašnjem vremenu! A ja apsolutno mrzim čitati knjige u sadašnjem vremenu (dobro, bar na engleskom). Ovo mi uopće nije bio problem :D Puno je tih starinskih riječi i izražaja, dosta puta sam se smijala samo na taj način pričanja :D Zakon :)


"Otkad živim ovdje s njome pod jednim krovom, prosjedio sam mnogu noć otvorenih očiju. U dnu sobe spava ona. Dijeli je od mene samo mrak. Čujem je kako diše i prijatno mi je, godi mi. Blizu mi je, pod mojom je zaštitom, na mojoj brizi. Moje misli oblijeću oko njezina ležaja, ali ne dotiču njene usne ni lice, već tuguju kraj nje..."



Priča

Gričom oblijeću priče da je stigao Antikrst, mladić po imenu Divljan. Jedne večeri u krčmi Divljan pokuša obraniti svoje ime, no uhvate ga i osude na smrt.
Kanonik Šimun, jedan gad kakvog ne postoji na svijetu Photobucket je zaluđen Mandušom, kneževicom koja zvoni u Lotršćaku. Da bi spriječio njene zaruke, proglasi ju nezakonitom i osramoti pred cijelim gradom. Ne znajući što bi sa svojim životom, Manduša odluči otići iz Griča, a to postigne tako da spasi život Divljanu, primivši ga za muža.
Tada je bilo moguće osuđenika osloboditi ako se nevina djevojka pristane udati za njega. Tako je i bilo, Divljan i Manduša su se vjenčali i otišli.
No pravi problem predstavlja društvo i apsolutna zatupljenost Photobucket
Crkva je držala monopol, a svećenicima se vjerovalo sve što kažu/naprave. Tako je i Manduša cijelo vrijeme bila prestravljena činjenicom da se Divljan ne pokorava vlastima, već se brine o seljacima i kmetovima. Nakon nekoliko pokušaja bjega, Divljan joj obeća da će joj biti poput brata i da će joj ostaviti djevojaštvo :)

"Rekoh ti jednom: Zadajem ti čvrstu vjeru da ću ti odsad biti samo kao brat i to ću održati do smrti. Održao bih uvijek i svagda. Držao bih i tada kad bih te ljubio..."



Lotršćak:
Photobucket



"Na vratima stoji muškarac s mačem u ruci, mlad, visok, u crnoj odori. Klobuk mu se okliznuo natrag, a ispod njega vire crni pramenovi. Lice mu je bijeli mramor, oči dva crna ugljena. Sa čitave pojave plamti smjelost, a s oštrice mača gnjev i osveta."


Divljan

Photobucket Photobucket
Crne oči, crna kosa, lice poput mramora... Ah <3
Divljan mi je bio prvi lik iz knjige u kojeg sam se bila zaljubila (osmi razred) :D
Ima li šta bolje, odvažan, heroj, zaljubljen no ipak je spreman dati ju drugome jer zna šta ga čeka s tom prokletom zakletvom Photobucket
Pretkraj knjige pogotovo, jao <3 Jadan, baš mi ga je bilo žao Photobucket
I ostala sam šokirana što je tako mlad!!! Fakat nešto ih sve pamtim odraslije, ali okej, u ono vrijeme se živjelo drukčije, ženilo/udavalo u pubertetu i sve...
Uglavnom, Divljan ima tu neku zakletvu koja ga dijeli od Manduše, jer nakon što ju izvrši bit će osuđen na smrt. Zato je stalno pokušava okrenuti od sebe, u ruke Živku.
Kad mu na kraju Porča da pismo... Photobucket Da sam ja, Porča bi imao metak u čelu ili bih ga barem dobro iskasapila nekim mačem, šta god bi se našlo pri ruci. Idijot!



"...Ako ti nisam mrska, dođi sutra, vrati Živku riječ što si mu je dao u moje ime, a ja ću poći s tobom na kraj svijeta zauvijek."


Manduša

Ona je jedno jako zatupljeno stvorenje, i da takav lik pročitam u nekim od knjiga koje trenutno volim čitati... Hmmm. Apsolutno bi mi išla na živce Photobucket
Ali okej, ovo je nešto sasvim drugo, drugo vrijeme radnje, drugo vrijeme pisanja, jednostavno neusporedivo.
Manduša je jako pobožna, i to je stvar koja ih razdvaja najviše s obzirom da Divljan mrzi Šimuna, a ona ne shvaća kakav je to čovjek. Svima više vjeruje nego Divljanu (glupača Photobucket )
Ali unatoč svemu tome, ipak se zaljubi u njega :) Baš tada kada ju on odluči dati Živku za ženu. Tako da je i s njene strane samo patnja za Divljanom, želja da ostavi Rakare i postane pošten čovjek :)



Pogledić

Mislim da ovog čovjeka nisam doživjela u prošlim čitanjima, ali lik starog Pogledića je genijalan! Photobucket Photobucket Što taj čovjek provaljuje svašta ahahah super super lik :) Pogotovo što se nije obazirao na sve tračeve i vjerovao je Divljanu! Evo jedan citat od kojeg sam umrla od smijeha :D

(kada sazna da se Dodola i Mirša žele vjenčati)

"Sva mi se kuća izrodila. Onaj tamo, moj sin, zablenuo se u antikrstovu ženu, a ova tu (kćer) u popa."



Divljan Photobucket

Zagorka Photobucket Photobucket








Details Books During Kći Lotršćaka

Original Title: Kći Lotrščaka
Edition Language: Croatian

Rating Of Books Kći Lotršćaka
Ratings: 4.39 From 828 Users | 18 Reviews

Assess Of Books Kći Lotršćaka
Marija Jurić Zagorka was a Croatian journalist, novelist and dramatist, the first female journalist and second in the list of most popular Croatian writers of all time (by the 2005 poll compiled by Vjesnik, a Zagreb daily newspaper). Many of her works have been adapted to film.She was born in the village of Negovec near Vrbovec, to a well-standing family, which allowed her a good education, but in

Personal favorite 🤓

Zagorka... nikad me ne razočara :)

Prvo, godinama nisam citala hrvatsku beletristiku, a pogotovo Zagorku. Zato mi je bilo osobito zadovoljstvo citati Zagorkinu pitku prozu, s tipicno uzbudljivom fabulom (makar predvidivom) i dopadljivim, iako plosnim likovima. Ono sto je vrijedno u ovoj knjizi je bajkovit prikaz zivota u ondasnjem Zagrebu i Turopolju, u kojem se pojedinac bori i protiv struktura moci, kao i protiv razjularene mase predstavljene u Gricanima koji Mandusu spremno izopcuju, iako to kasnije zazale. Pop Simun, koji

4.5/5 ⭐

U novije vrijeme M. J. Zagorka uživa pozitivnu čitateljsku recepciju o čemu svjedoči i veliki broj ponovno izdanih naslova u ediciji Jutarnjeg lista. Nedvojbeno je, kako se neopravdano zametnuta autorica, s polica naših baka vratila u čitateljsku modu i to u velikom stilu. Ipak, poneki kritičari skloni su literarni korpus Zagorke nazvati trivijalnim kićem i nezahtjevnom literarnom tvorevinom. Naime, čitatelj odgojen u klasičnoj obrazovnoj maniri( kakvi su danas raritetni) zamijetit će kako

Vrlo romantično i moje najdraže Zagorkino dijelo.

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.